Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Laden

Laden

Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Wat zijn de telefoonkosten?

  • Wat zijn de telefoonkosten?

    Bellen met de huisartsenspoedpost doet u tegen lokaal tarief. Dat zijn de kosten van het gebruik van uw (mobiele) telefoon. De hoogte van deze kosten is afhankelijk van uw telefoonprovider. De kosten van een telefonisch consult staan hier los van.

  • Ik ben het niet eens met mijn factuur, en nu?

    De factuur is opgesteld aan de hand van geregistreerd contact met onze huisartsenspoedpost. Dit betekent dat u heeft gebeld met ons triagecentrum, en mogelijk vervolgens ook een afspraak heeft gehad op een van onze posten. Aan het bellen en langsgaan zijn kosten verbonden (zie Tarieven). Wanneer onze huisartsenspoedpost belt wordt uw gezondheidsklacht uitgevraagd. Op basis […]

  • Ik heb een factuur ontvangen maar ik heb deze al betaald

    U heeft een factuur ontvangen, maar de betaling op de huisartsenpost al voldaan. Dan vragen wij u een betalingsbewijs toe te sturen naar debiteuren@hadoks.nl met daarbij de factuur informatie, zoals naam, factuur – en debiteurnummer. Heeft u een factuur ontvangen maar via bankoverschrijving voldaan? Dan kan het zo zijn dat de betalingsomschrijving ontbrak en de […]

  • Hoe kan ik de factuur betalen?

    De betalingsgegevens om het bedrag naar over te maken vindt u hieronder. Let op: Vermeld bij de overschrijving in de omschrijving-regel uw factuur- en debiteurnummer. Deze vindt u terug op uw factuur. Alleen wanneer u deze nummers vermeldt kunnen wij de overschrijving verwerken in onze administratie. Naam ontvanger: Hadoks Acute zorg b.v. Rekeningnummer (IBAN-code): NL13RABO0131109677 […]

  • Ik heb op mijn woonadres een factuur ontvangen van iemand die ik niet ken

    In dat geval kunt u een mail sturen naar debiteuren@hadoks.nl. U geeft daarin aan dat u een factuur heeft ontvangen voor iemand die u niet kent. Vermeldt daarbij ook het factuurnummer dat op de factuur staat. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat de factuur bij de juiste persoon terechtkomt. De factuur kunt u vervolgens weggooien. […]

  • Waarom staan er twee verrichtingen op mijn factuur?

    Wanneer onze huisartsenspoedpost belt wordt uw gezondheidsklacht uitgevraagd. Op basis daarvan ontvangt u medisch advies en wordt bepaald of het nodig is om langs te gaan op onze huisartsenspoedpost. Dit telefonisch consult wordt bij u in rekening gebracht. Heeft u vervolgens ook een consult gehad op onze huisartsenspoedpost, dan ontvangt u ook van dit consult […]

  • Ik ben verzekerd, maar ik heb toch een rekening ontvangen. Hoe kan dat?

    Bent u woonachtig in Nederland en heeft u een Nederlandse zorgverzekering maar heeft u toch een factuur van ons ontvangen? Mogelijk beschikt ons systeem niet over uw correcte gegevens. Heeft u een factuur ontvangen terwijl u verzekerd bent, mail dan uw BSN-nummer en geboortedatum naar debiteuren@hadoks.nl. Bent u nadat u bij ons bent behandeld overgestapt […]

  • Wat kost een bezoek aan de huisartsenspoedpost?

    Tarieven Huisartsenspoedpost De basisverzekering dekt de kosten van de huisarts en dus ook van de huisartsenspoedpost. Bent u verzekerd, dan gaat de rekening rechtstreeks naar uw zorgverzekeraar. Bent u niet verzekerd, dan betaalt u de kosten van het consult of recept direct op de huisartsenspoedpost. Dat kan uitsluitend per pin. De betaling dient voorafgaand aan […]